Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Dick Axelsson gör "Sveriges fulaste mål" 🤣
91,168 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Tina Lundqvistvor 1 Jahr
Bäst är han.

Kimpovichvor 1 Jahr
TV4 = Djurgårdskramare

Lantisvor 1 Jahr
Stockhomsfittan har fått talat igen!

CELINAS FÖDELSEMÄRKEvor 1 Jahr
Aldrig kan man vara seriös

Mecklarnvor 1 Jahr
Den enda entertainern som finns kvar i svensk hockey. Man saknar tiden när mediaträningen var minimal

Sketibyxbengtvor 1 Jahr
Dicken är bäst. Håller man inte med om det är man bara ett litet fittnylle.

Åh Djurgårn by nightvor 1 Jahr
Kung Dick👑

skinksoffavor 1 Jahr
Tv4 har dödat svensk hockey

veganska muslimfeminister - Örebrovor 1 Jahr
Han har gått på myten om dig själv. Kan han bara svara på frågan istället för att leta citat i precis varenda mening?






