Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Die vent van d’r ging even wat bij het tankstation halen. De onrust 😂
25,385 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Rosalindevor 1 Jahr
Te lief ❤️

justmevor 1 Jahr
Haha

Kimvor 1 Jahr
Awhhh popje.

Nielojramvor 1 Jahr
😍

Lucienvor 1 Jahr
Waarom noem je je hond trio??

Hellen Vermeulen-van Vulpenvor 1 Jahr
Ik geloof dat ze een ander "baasje" heeft gekozen....

Mikkie Mikkelvor 1 Jahr
Ze is echt dol op hem hè 🥰

Fienvor 1 Jahr
Staartje vertelt alles🥰

Martijn Bijpostvor 1 Jahr
Herkenbaar🐶❤️

Fabiana 🦋(RE♻️FAB)vor 1 Jahr
De roedel is niet meer compleet!
