Loading video...
Video Failed to Load
Dinlerken ben utandım.
159,709 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Ben çok duygulandım. Ama duygularımı kibarca nasıl ifade edebileceğim onu bilemiyorum.

umarim en yakın zaman da cenaze arabaları tekrar değişir şöyle en uygunu en ucuzundan olur bazıları da hiç binmediklerine giderken bi biner

Ben paylaşmıştım daha önce, şaka gibi ama gerçek😂

Darısı başınıza..

Evet o kadar duygulanmışki o günden sonra bütün makam araçları Mercedes olmuş

Çapı bilgi birikimi görgüsü bu böyle adamlar yönetici bunun gibilerini yüzkere cebinden çıkaracak adamlarsa hiç bir yerde yetkili değil bakın çevrenize kendinizi de kıyaslaya bilirsiniz eğitimli bilgili donanımlı yetkin çok az insan yönetimde

Şaka gibi

Rahmetlinin morali önemli tabi

sona doğru duygudan gülümsediğini gördüm bu beni çok mutlu etti

Marka önemli cenaze arabasında, günahlar affolur.
Related Videos
Sensitive content
Ben utandım amq
Ufuk
25,600 views • 1 year ago
Ben izlerken utandım!!! Bunların uyanacağı kimse yok mu acaba??
👑 ZEUS 👑
810,392 views • 11 months ago
