Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Diriliş Cola üretilmiş....Şimdi İsrail düşünsün😀
47,431 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

mtn1 yıl önce
Haydi ya Allah 😄

TCBora741 yıl önce
hangi yandasa ait acaba? duygu sömürüsü sonucu kazanılan kazanç helalmidir acaba ??

Wesley Sneijder 💛❤️1 yıl önce
Sahibi kim acaba :)

güzin melek1 yıl önce
şu karanlık gecede beni güldürdünüz ya…

ramazan akel1 yıl önce
Bari adını cola değil de kola şeklinde okunuşu gibi yazsaydınız. Öyle daha yerli olurdu sanki. ☺️

🇹🇷🇹🇷🇹🇷1 yıl önce
Yine birileri KÖŞE oldu , bakalım diriliş vegi ödeyecekmi 🤦

Hasan Gülmen1 yıl önce
Kutuların rengi niye yeşil olmamış da Coco Cola renginden yapmışlar ? 😉

Kadir1 yıl önce
Kürecik Radar Cola yapsalar İsrailin işi biter, bu fikirden sonra inşallah Mossad peşime düşmez

Burak Hür1 yıl önce
diriliş cola mı hahahahaa😂

