Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Dit is de Klassieker.
396,067 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Als hem nou gevraagd wordt voor functie bij Ajax word ik wél enthousiast, maar aub geen Sneijder! @rafvdvaart

Raffy 🔥

Raf is wat mij betreft echt de belichaming van een Ajacied. Flair, branie, techniek. Wat een speler!

Draag de stad op je schouders, de helft van de nieuwe weten niet eens in welk land ze nu voetballen 😅😉

Waarom niet met Johnny? Of zeggen ze tegenwoordig John?

Ik ben Feyenoorder maar deze was idd heel mooi! Eigenlijk zijn de twee klassiekers de wedstrijd in NL. De rest, tja, net even minder. Moge de beste winnen en net als vorig jaar beide vol op de aanval gaan. Dan is het idd de mooiste wedstrijd van het jaar.

Juist @rafvdvaart 👌🏽👌🏽

Laat dit ff aan de selectie zien

Als je hier door niet gemotiveerd raakt weet ik het niet meer 💪🏽

Feyenoord gaat Ajax helemaal ontmantelen vanmiddag 👌🏼



