正在加载视频...
视频加载失败
Dit is het weer
11 条评论

Gerard Elsendoorn1 年前
Hier in kampen niks van dat moois. mooie flim zag hem op weerwoord

richardtkiewiet1 年前
😳😳

Solar Heavy1 年前
this song is so relaxing

Tiny Vulhop-Guliën 🎗️✡️🩵🤍1 年前
Mooi Idyllisch gezicht bedankt ons mee te laten genieten👋

Wytze van den Berg1 年前
sneeuwskuuver met, voor je in de dixie kan:)

pieter pannevis1 年前
Prachtig

AnnievB 📷🪡📚1 年前
Gaaf

Neal1 年前
Prachtig. Hier geen enkel vlokje

Patricia Pool1 年前
Dat wil ik nu ook.

Bert Korlaar1 年前
Wat een pak sneeuw. Prachtig om te zien. Gelukkig niet hier.

Ellen Jansma1 年前
Mooi he, hier in Eelde is ook zo'n pak sneeuw gevallen 👌🥰
