Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Dit ziet er echt goor uit🤢

71,326 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

Debbie's profile picture
Debbie1 year ago

Whahaha 🤣🤣👍

Tendre Stock's profile picture
Tendre Stock1 year ago

Dat is hier bij ons in Kortrijk, frituur Bossuwé op de Pottelberg. Allen daarheen!

johny's profile picture
johny1 year ago

Zalig hoor ik zou het zo eten wat jij net maakte

Debbie's profile picture
Debbie1 year ago

Ik ja🤣

XXXIII's profile picture
XXXIII1 year ago

Zo raar is dit niet. -patatje pinda+mayo = oorlog ✅ -uitjes vloeken daar niet mee ✅ -als het geen gewone bitterballen zijn maar nasi/bami of sate ballen, klopt het plaatje helemaal. ✅

Klaas's profile picture
Klaas1 year ago

Het recept voor een hartkwaal, ik krijg er wel trek van.

Sebas R. 🇳🇱🏴‍☠️⚔️ Batsbak ⚔️ 🏴‍☠️🇳🇱's profile picture
Sebas R. 🇳🇱🏴‍☠️⚔️ Batsbak ⚔️ 🏴‍☠️🇳🇱1 year ago

Patatje oorlog met gedroogde uitjes en een paar bitterballen. Lekker, maar de mayo moet dan wel van Oliehoon of van Zaanse Schans zijn. Dood ga je toch een keer, liever met een volle maag 😋

Rolf's profile picture
Rolf1 year ago

Daar krijg je dan ook gelijk een flesje gootsteen ontstopper bij voor al uw aderen… #vet

Debbie's profile picture
Debbie1 year ago

Ja van die korrels🤣🤣🤣

Related Videos