Loading video...
Video Failed to Load
Dit ziet er echt goor uit🤢
71,326 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Debbie1 year ago
Whahaha 🤣🤣👍

Tendre Stock1 year ago
Dat is hier bij ons in Kortrijk, frituur Bossuwé op de Pottelberg. Allen daarheen!

johny1 year ago
Zalig hoor ik zou het zo eten wat jij net maakte

Debbie1 year ago
Ik ja🤣

XXXIII1 year ago
Zo raar is dit niet. -patatje pinda+mayo = oorlog ✅ -uitjes vloeken daar niet mee ✅ -als het geen gewone bitterballen zijn maar nasi/bami of sate ballen, klopt het plaatje helemaal. ✅

Klaas1 year ago
Het recept voor een hartkwaal, ik krijg er wel trek van.

Sebas R. 🇳🇱🏴☠️⚔️ Batsbak ⚔️ 🏴☠️🇳🇱1 year ago
Patatje oorlog met gedroogde uitjes en een paar bitterballen. Lekker, maar de mayo moet dan wel van Oliehoon of van Zaanse Schans zijn. Dood ga je toch een keer, liever met een volle maag 😋

Rolf1 year ago
Daar krijg je dan ook gelijk een flesje gootsteen ontstopper bij voor al uw aderen… #vet

Debbie1 year ago
Ja van die korrels🤣🤣🤣
