Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

486,457 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Aytaç Akyüz
Aytaç Akyüzvor 1 Jahr

3 temmuzda şike var

Profilbild von ON11
ON11vor 1 Jahr

2010-2011 sezonu şampiyonu Trabzonspordur. Aksini söyleyen Türk futbolunun katilidir.

Profilbild von ATIF ÖMÜRDEN YAVUZ
ATIF ÖMÜRDEN YAVUZvor 1 Jahr

Fenerbahçe şike yapmıştır. Doğruya doğru. Ve bunu İlhan Ekşioğlu aileside mahkeme kapısında itiraf etmiştir.

Profilbild von Gala Dayı
Gala Dayıvor 1 Jahr

Uefa ve CAS fetöcü mu ? Dünyada futbolu yöneten bu kurum 3 Temmuzda şike var dediler ve men ettiler

Profilbild von Kuzey61/İrfan Bayrak
Kuzey61/İrfan Bayrakvor 1 Jahr

FENER'in şikeci olduğunu, CAS, İsviçre Federal Mahkesi tescilledi. Kupanın alınmasına gelince, seninle hemfikirim. Arsız güçlü olunca, kendisini haklı görür ve her hakkı kendisinde görür. Sizin ki de o hesap.

Profilbild von Ömer ÇİFTÇİ 08
Ömer ÇİFTÇİ 08vor 1 Jahr

Yargı bağımsız olursa alır ümit bunu sende biliyorsun değil mi? Hangi yasalar değişti, yeniden yargılama yapıldı? Bunları biliyorsun değil mi? O yasalardan biri tekrar eski haline getirildi, çünkü hiçbir mahkeme emsal karar kabul etmedi o değişikliği.

Profilbild von Trabzoncaps
Trabzoncapsvor 1 Jahr

herşey kayıt altına alınmış şikenin ansiklopedisi yazılmış o sezon ne zırlıyosun

Profilbild von TOTTİ
TOTTİvor 1 Jahr

Kurtlar vadisi şarkısı olunca noluyo mafya mı oluyon

Ähnliche Videos