Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

39,166 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Altunizade
Altunizadevor 1 Jahr

Fenere son dk penaltıları verilirken iyiydi ne güzel la yanlışa yanlış

Profilbild von Ebru
Ebruvor 1 Jahr

Tebrikler Ali Koç👏🏻 Sayesinde Büyükekşi gitti Hacıosmanoğlu geldi yani öyle mi? Varol Aliii😂👏🏻

Profilbild von Aykan
Aykanvor 1 Jahr

Boş yapma ümit git bal liginde takım çalıştır

Profilbild von Mustafa Maden
Mustafa Madenvor 1 Jahr

Hacıosmanoğlu na 7 oy veren Galatasaray lı yöneticilerin hiçbir katkısı yok öyle mi hocam,ama cesaret göstermeyip pusuda bekleyerek,geçersiz oy atarak,kazananı tebrik etmeden salondan ayrılan Koç un payı çok büyük öyle mi.

Profilbild von Tugay Yilmazcelik
Tugay Yilmazcelikvor 1 Jahr

GS'den 7 oy Haciosmanoglu'na gitti, madem Büyükekşi GS'yi tutuyordu neden 1 oy bilr gitmedi? Ayrıca herkesin eleştirdiği Buyukeksi'nin gitmesinde 7 oy veren GS'nin katkısı yok da hiç oy vermeyen, ne şiş yansın ne kebap diyen FB'nin mi katkısı var? Para neler dedirtiyor yazık.

Profilbild von Ebru
Ebruvor 1 Jahr

Bu da onun şahsi görüşü😂

Profilbild von kerem
keremvor 1 Jahr

Nihat Özdemirinde husumeti vardı değil mi?Alayınız satılmış,alayınız soytarı,önve Nihat Özdemir’i kim gönderdi onu konuşalım,satılmış değilseniz ağer

Profilbild von ÇAĞLA MURAT SIRMACI
ÇAĞLA MURAT SIRMACIvor 1 Jahr

Mhk başkanı koçun çalışanıydı be görüntüleri gönderdi patronuna küme çalışmış acaba geçen sezon adam gibi tff mhk olsaydı 10 hafta önve şampiyon olurdu GALATASARAY. Arogtakş gibi tersten bile penaltı çalacaklardı az daha fenere.

Profilbild von alicanf.
alicanf.vor 1 Jahr

Abi sana genelde katılmıyorum. Ama ne güzel kaptansın. Bir de galatasarayın efsanesine bak. Her yerden silmişler ama başkanla kavgalı diye değil. Acaba neden?

Profilbild von GALATASARAYYYY
GALATASARAYYYYvor 1 Jahr

Onu bunu bırakta ibrahim çok fena geliyor😂

Ähnliche Videos