Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

doktorlar 18 yıl önce bugün başladı

6,337,820 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Sena
Sena1 год назад

Ne demek 3 yaşındayken dizi izlenmez bizim zamanımızda oluyordu

Фото профиля The Institute for Functional Medicine (IFM)
The Institute for Functional Medicine (IFM)1 год назад

Transform health with functional medicine! Join IFM in San Diego to explore the latest clinical research from the field.

Фото профиля sadecedizi
sadecedizi1 год назад

Ah bee ne diziydi ama , rahat 10 kere bitirmişizdir. Ayrıca şu müziğin verdiği his🦋💨

Фото профиля Rahman
Rahman1 год назад

Levent'in o kadar süre Ela'nın götünde dolanıp evleneceği gün inancımı kaybettim diyip kadını yüzüstü bırakması. Senin yüzünden kızlar hepimize bela okuyor mutlu musun Levent?

Фото профиля Tarumar Kırbaç
Tarumar Kırbaç1 год назад

...

Фото профиля Fulya
Fulya1 год назад

Yasemin Ergene’nin bu güzel hallerini görüp bir de şimdiki halini düşünüyorum da yazık etmiş kendine

Фото профиля orionmist ✯
orionmist ✯1 год назад

O değilde ben elayı çok seviyordum küçükken niye elaya öyle yaptın levent öl öl

Фото профиля selda ışıldaksu
selda ışıldaksu1 год назад

müziği tüylerimi ürpertti yalann mı söyleyelim

Фото профиля Sekentizinskyy
Sekentizinskyy1 год назад

Ne demek 0 yaşındaydın ben izledim ama

Фото профиля 🌙ş🌹
🌙ş🌹1 год назад

abla ben nasıl 4 yaşındaydım ya hatırlıyorum basbayagi

Фото профиля 🇹🇷
🇹🇷1 год назад

Bu dizi zamanında oturduğumuz zirai kurumun hemen yanındaki ASM'de çekiliyordu resmen.Ela ve Levent'in bisiklet ve piknik sahnelerinde bizim mekanları görmek çok heyecanlandırmıştı bizi.Ertesi gün okulda konuşuyorduk falan.Güzel günlerdi.Ama 18 yıl geçmiş olmamalı ya olmamalı :(

Похожие видео