Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Dolmabahçe 9.05 ….
9 Yorum

Tuna Ust1 yıl önce
Bu sevgiyi bu saygıyı yok edemeyecekler !

erhan bolaç1 yıl önce
Sonuna kadar değil;Sonsuza kadar ATAM...

fazilet uysal1 yıl önce
Bu gibi durumlarda diyorum ki , ne yaparlarsa yapsınlar başaramayacaklar.

🧚Beyaz Melek1 yıl önce
🇹🇷🇹🇷❤️🇹🇷🇹🇷

zühal1 yıl önce
@Carlito28666906 😢🙏🇹🇷❤️❤️❤️❤️❤️

Suna Secilmis🏕1 yıl önce
Saygıyla,büyük bir özlemle anıyorum.🤍🙏😢

Cüneyt KARABULUT🇹🇷1 yıl önce
Helva kavurunda dağıtın kemalistlere. Bos tweet atmayın.

Abdullah UĞUZ1 yıl önce
Bravo takdir ve minnetle

maykıl _co 🙈🙉🐵1 yıl önce
Israıldede aynı saatlerde bunu yapıyorlar… hayırdır serefsız yahudılerımı anıyoruz?
