Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

D’on diu que va sortir?

54,035 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

32 Kommentare

Profilbild von Miquel Montarmat
Miquel Montarmatvor 1 Jahr

La clau de tot és "soy musulmana desde que salí del hospital psiquiatrico"... Es evident que li van donar l'alta massa aviat 😅

Profilbild von RedDeer.Games
RedDeer.Gamesvor 4 Jahren

[NINTENDO] Exclusive Now Available ➡️ #AAAclock ➡️ #SwitchOnline #SwitchOLED

Profilbild von David Vergés
David Vergésvor 1 Jahr

La última vez, diu...

Profilbild von Gᴇòʀɢɪᴀ
Gᴇòʀɢɪᴀvor 1 Jahr

Sii 😂

Profilbild von nks
nksvor 1 Jahr

Tiene que volver al psiquiátrico y ajustar la medicación

Profilbild von Chema Clavero
Chema Claverovor 1 Jahr

Segur que ha sortit o encara hi és?

Profilbild von 𝓢𝓮𝓽𝓱
𝓢𝓮𝓽𝓱vor 1 Jahr

No tinc paraules per descriure tanta imbecilitat

Profilbild von klerklerkler||*||
klerklerkler||*||vor 1 Jahr

En el seu cas.. si vol servir la humanitat més que tapar-se el cap.. es podria tapar la boca.. Vaya pirada.

Profilbild von Alfonso X
Alfonso Xvor 1 Jahr

“…la última vez que salí del psiquiátrico…” Hahaha! Ara ho entenem millor, reina. Molt fan! 😂

Profilbild von #Revoluc1-O✨
#Revoluc1-O✨vor 1 Jahr

🤣🤣 🤡 🤣🤣 Molt bó

Profilbild von K43 🇮🇱
K43 🇮🇱vor 1 Jahr

Que demani començar pel final, per la lapidació.

Profilbild von klerklerkler||*||
klerklerkler||*||vor 1 Jahr

Tota l'explicació al segon 21.

Profilbild von La Neus *X🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
La Neus *X🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿vor 1 Jahr

Aquesta és la clau! Exacte. 😂

Profilbild von Tobuushi 🔥🏴
Tobuushi 🔥🏴vor 1 Jahr

Quina beneita.

Profilbild von Resident2666
Resident2666vor 1 Jahr

Una altre retardada mental. Morirà sola amb dos gats si no abans el marit musulmà que la pilli la pela a pedrades.

Profilbild von la terra és nostra i punt
la terra és nostra i puntvor 1 Jahr

Hospital siquiatric O explica prou bé

Profilbild von ||*|| Miquel ||*|| ♐
||*|| Miquel ||*|| ♐vor 1 Jahr

Aquesta té ganes de que el marit li foti un xec d'osties.

Profilbild von Substitució demogràfica 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Substitució demogràfica 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿vor 1 Jahr

No n'hauria d'haver sortit.

Profilbild von Josep Lluís Martínez ||*|| (🏅x11)+ 🏅🏅🏅🐝
Josep Lluís Martínez ||*|| (🏅x11)+ 🏅🏅🏅🐝vor 1 Jahr

El parrac no, però la camisa de força se l'han treta massa aviat.

Profilbild von Eva 🖕🏽
Eva 🖕🏽vor 1 Jahr

Quina pirada. Pots servir a deu ajudant q cobrint-te

Profilbild von Antoniu
Antoniuvor 1 Jahr

🤭🤭🤭 Això ja ho diu tot. Potser s’haríen de plantejar tornar-la a tancar pobreta

Profilbild von Eric Romano
Eric Romanovor 1 Jahr

Aquesta no ha llegit ni l'etiqueta del sabó

Profilbild von Lluis Molins
Lluis Molinsvor 1 Jahr

No entenc com la van deixar sortir.

Profilbild von Imrub 🎗
Imrub 🎗vor 1 Jahr

I aquest accent d’on l’ha tret ? De l’escola ?? Va home va ….

Profilbild von Dani-phi_1.61803399
Dani-phi_1.61803399vor 1 Jahr

Del psiquiàtric... 😏

Profilbild von Joan Simòn ★////
Joan Simòn ★////vor 1 Jahr

Jo crec que encara hi es.

Profilbild von JDD
JDDvor 1 Jahr

Abduïda

Profilbild von La Fortalesa 💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛🇩🇰🇮🇱
La Fortalesa 💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛🇩🇰🇮🇱vor 1 Jahr

Del lloc on no tenia d' haver sortit mai. A hores d' ara, son incapaces d' entendre la diferència entre cobrir-se el cap, per voluntat pròpia o perquè sinó et pengen d' una grua al mig d' una plaça

Profilbild von Fada Rebel
Fada Rebelvor 1 Jahr

Marededéusinyor, no me'n ser avenir!

Profilbild von Eva Molló
Eva Mollóvor 1 Jahr

És una robota

Profilbild von Enri OL
Enri OLvor 1 Jahr

Del psiquiàtric, va sortir del psiquiàtric.

Profilbild von 🐦Boudicca 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
🐦Boudicca 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿vor 1 Jahr

Del psiquiàtric...aha...🤔🤔🤔🤔 Makes sense.

Ähnliche Videos