Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Döndüm yar vurgunum ecele..
Комментарии: 7

Mert メルト 🇹🇷2 лет назад
“Dön dünyam” sanıyordum ben 😅

Ago✨2 лет назад
Ne çok acı çekmişim.. kendimden özür diliyorum…

Murat Bozkurt2 лет назад
Ah çiçek

Yasemin✨2 лет назад
Emre Fel 👏

emine2 лет назад
Gelsen de gitsek

Muallime2 лет назад
❤️❤️❤️

İpek Kaptan2 лет назад
Elinin, sesinin değdiği her şarkı çok güzel…
