Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
donk called xertioN "bot" first, now it's clear 😉
81,831 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
7 Kommentare

TopSh1roEnjoyerNAvor 1 Jahr
I mean xertion did drop the ez on him

壊れやすいvor 1 Jahr
ruSSian freak loss deserved

zackvor 1 Jahr
???

Solar Heavyvor 1 Jahr
you never heard this before

P.k1Ngvor 1 Jahr
CS2 chat é o caralho! Cadê a possibilidade de assistir as partidas dos amigos e a Danger Zone que não voltou até hoje nesse jogo medíocre beta!

Historyrepeatsvor 1 Jahr
Donk aura is matchless

maksymsnvor 1 Jahr
Typical ruzki moron dolboeb
