Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

dont think im ever leaving this main menu

59,510 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Forza Horizon
Forza Horizonvor 1 Jahr

and why would you

Profilbild von 🐦 Ferris
🐦 Ferrisvor 1 Jahr

guh Forza Horizon main menus have always been incredible

Profilbild von Smol
Smolvor 1 Jahr

Fr. Probably the best homescreen Better than that stupid text to speach that always blares on my fh5 copy

Profilbild von Ato
Atovor 1 Jahr

fh3 one clears I'm afraid i actually used to not start the game

Profilbild von slade
sladevor 1 Jahr

i dunno man...

Profilbild von Lazy
Lazyvor 1 Jahr

This one and fh5s are missing that people factor, odesza goes hard tho.

Profilbild von Rbgb
Rbgbvor 1 Jahr

I love this title screen, one of my favorite things I’ve seen in a game. All of the Horizon title screens are great but this one is the most beautiful and almost melancholy/sad in a nostalgic way imo

Profilbild von Tom Suburbs
Tom Suburbsvor 1 Jahr

One of my favorite ODESZA tracks

Profilbild von hellsei
hellseivor 1 Jahr

sucks that the game gets boring in less than 10 hours of playtime

Profilbild von MR_32_SAVAGE
MR_32_SAVAGEvor 1 Jahr

FH4 will always And i me ALWAYS Be better than FH5 I still play 4 to this day

Ähnliche Videos