Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Doraemon pun dah rosak ๐ ๐ฅ : yasskhan76
3 Kommentare

Manis Manisvor 2 Jahren
@ddgafdat klo aku ade kt situ..aq tegur je

๐ญ๐๐๐ ๎จ |vor 2 Jahren
Bumblebee juga yg rilek kat situ goyang2 kaki sikit je๐

boy๐vor 2 Jahren
kurus dah sekarang, kencing manis ke? ๐ฅน
