Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

1,513,379 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von emire akkaya
emire akkayavor 3 Jahren

Çok güzel bir fikir…hatta 150 m2 evler yeterli,bahçe alanı daha büyük olsun ki küçük tarım çalışmaları da yapılabilsin..yüksek binalardan gökyüzünü göremiyoruz,beton görmekten ruhumuz betonlaştı..

Profilbild von Green Plum - £0.88 each
Green Plum - £0.88 eachvor 3 Jahren

ingilterede LONDRA sehir merkezi gokdelenler ile dolu ama bu binalarin %70'i is amacli. Halk sehir merkezlerine yakin koylerde yasiyor ve buralarda en yuksek binalar 2katli. Ister mustakil ister apartman olsun her evin bir bahcesi mutlaka var. Onemli konu Topragin sahibi devlet.

Profilbild von yener
yenervor 3 Jahren

Türker abi zaten insanımız gecekondu ve müstakil evlerde böyle oturuyordu.Egitimsizlik, Açgözlü siyaset bizi buraya getirdi

Profilbild von 🗯️Osman
🗯️Osmanvor 3 Jahren

Bizde oğlan, kız otursun diye yaylalara bile çok katlı bina yapılıyor..

Profilbild von KEBYR
KEBYRvor 3 Jahren

Bunu yapabilmek icin cok buyuk bir master plan lazim. Adamlar daha bir A4 kagidini dolduracak sekilde planlama yapamiyor. Bana gore utopik.

Profilbild von Şeref Ağartan
Şeref Ağartanvor 3 Jahren

Dağı var, gölü var, tarlası var. Köylere bile baksanız genellikle 3 katlı olmak üzere çok katlı yapılar görürsünüz. Türkiye'nin ABD ve Avustralya gibi tek katlı binalara yerleşme şansı yok. Kaldı ki o ülkelerde bile şehir merkezleri bir nevi İstanbul, Ankara, İzmir, Adana...

Profilbild von Hasan Şahin Kızılcık
Hasan Şahin Kızılcıkvor 3 Jahren

Aynısını (biraz farkla) ben de düşündüm. Çok gereksiz yüksek binalar... Nüfusu düzgün yayamamanın sonucu.

Profilbild von Bilo
Bilovor 3 Jahren

Durum insanların rahat ve güvenli yaşaması değil. Durum avantasını veren müteahhidin 500 metrekare arsaya 300 tane daire sığdırıp satarak köşeyi dönmesi

Profilbild von Hülya Arslan
Hülya Arslanvor 3 Jahren

2.dunya savaşı sonrası Almanya da yapılan bitişik plan ,iki kat, onu bahçeli 80 -100 metre karelik ve 300-600 metre kare arsa içine iki kat ev modelleri incelenmeli. ABD modellerine gerek yok. Onlar metrekare olarak aşırı büyük. Bizim gelirimiz o binaları ısıtmaya yetmez.

Profilbild von Voleo Atras
Voleo Atrasvor 3 Jahren

Gelişmiş ülkelerde nüfusun cogu 3,5 şehre yığılmış değil. Mesela Almanya'da büyük şehirler 2 milyon civarı. İş yerine kadar giden ulaşım yaygın olduğu gibi gelir seviyesi yüksek olduğundan herkesin arabası ve benzin bütçesi var. Çok katlı şehir merkezleri daha çok finans vb kesim