Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Durum budur!

1,513,379 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля emire akkaya
emire akkaya3 лет назад

Çok güzel bir fikir…hatta 150 m2 evler yeterli,bahçe alanı daha büyük olsun ki küçük tarım çalışmaları da yapılabilsin..yüksek binalardan gökyüzünü göremiyoruz,beton görmekten ruhumuz betonlaştı..

Фото профиля Green Plum - £0.88 each
Green Plum - £0.88 each3 лет назад

ingilterede LONDRA sehir merkezi gokdelenler ile dolu ama bu binalarin %70'i is amacli. Halk sehir merkezlerine yakin koylerde yasiyor ve buralarda en yuksek binalar 2katli. Ister mustakil ister apartman olsun her evin bir bahcesi mutlaka var. Onemli konu Topragin sahibi devlet.

Фото профиля yener
yener3 лет назад

Türker abi zaten insanımız gecekondu ve müstakil evlerde böyle oturuyordu.Egitimsizlik, Açgözlü siyaset bizi buraya getirdi

Фото профиля 🗯️Osman
🗯️Osman3 лет назад

Bizde oğlan, kız otursun diye yaylalara bile çok katlı bina yapılıyor..

Фото профиля KEBYR
KEBYR3 лет назад

Bunu yapabilmek icin cok buyuk bir master plan lazim. Adamlar daha bir A4 kagidini dolduracak sekilde planlama yapamiyor. Bana gore utopik.

Фото профиля Şeref Ağartan
Şeref Ağartan3 лет назад

Dağı var, gölü var, tarlası var. Köylere bile baksanız genellikle 3 katlı olmak üzere çok katlı yapılar görürsünüz. Türkiye'nin ABD ve Avustralya gibi tek katlı binalara yerleşme şansı yok. Kaldı ki o ülkelerde bile şehir merkezleri bir nevi İstanbul, Ankara, İzmir, Adana...

Фото профиля Hasan Şahin Kızılcık
Hasan Şahin Kızılcık3 лет назад

Aynısını (biraz farkla) ben de düşündüm. Çok gereksiz yüksek binalar... Nüfusu düzgün yayamamanın sonucu.

Фото профиля Bilo
Bilo3 лет назад

Durum insanların rahat ve güvenli yaşaması değil. Durum avantasını veren müteahhidin 500 metrekare arsaya 300 tane daire sığdırıp satarak köşeyi dönmesi

Фото профиля Hülya Arslan
Hülya Arslan3 лет назад

2.dunya savaşı sonrası Almanya da yapılan bitişik plan ,iki kat, onu bahçeli 80 -100 metre karelik ve 300-600 metre kare arsa içine iki kat ev modelleri incelenmeli. ABD modellerine gerek yok. Onlar metrekare olarak aşırı büyük. Bizim gelirimiz o binaları ısıtmaya yetmez.

Фото профиля Voleo Atras
Voleo Atras3 лет назад

Gelişmiş ülkelerde nüfusun cogu 3,5 şehre yığılmış değil. Mesela Almanya'da büyük şehirler 2 milyon civarı. İş yerine kadar giden ulaşım yaygın olduğu gibi gelir seviyesi yüksek olduğundan herkesin arabası ve benzin bütçesi var. Çok katlı şehir merkezleri daha çok finans vb kesim

Похожие видео

Durum budur!
1:06

Sensitive content

Durum budur!

Türker Ertürk

117,626 просмотров • 1 год назад

Durum budur!
5:20

Sensitive content

Durum budur!

Türker Ertürk

56,419 просмотров • 1 год назад

Durum budur!
1:30

Sensitive content

Durum budur!

Türker Ertürk

26,243 просмотров • 1 год назад