Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

1,513,379 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

emire akkaya profil fotoğrafı
emire akkaya3 yıl önce

Çok güzel bir fikir…hatta 150 m2 evler yeterli,bahçe alanı daha büyük olsun ki küçük tarım çalışmaları da yapılabilsin..yüksek binalardan gökyüzünü göremiyoruz,beton görmekten ruhumuz betonlaştı..

Green Plum - £0.88 each profil fotoğrafı
Green Plum - £0.88 each3 yıl önce

ingilterede LONDRA sehir merkezi gokdelenler ile dolu ama bu binalarin %70'i is amacli. Halk sehir merkezlerine yakin koylerde yasiyor ve buralarda en yuksek binalar 2katli. Ister mustakil ister apartman olsun her evin bir bahcesi mutlaka var. Onemli konu Topragin sahibi devlet.

yener profil fotoğrafı
yener3 yıl önce

Türker abi zaten insanımız gecekondu ve müstakil evlerde böyle oturuyordu.Egitimsizlik, Açgözlü siyaset bizi buraya getirdi

🗯️Osman profil fotoğrafı
🗯️Osman3 yıl önce

Bizde oğlan, kız otursun diye yaylalara bile çok katlı bina yapılıyor..

KEBYR profil fotoğrafı
KEBYR3 yıl önce

Bunu yapabilmek icin cok buyuk bir master plan lazim. Adamlar daha bir A4 kagidini dolduracak sekilde planlama yapamiyor. Bana gore utopik.

Şeref Ağartan profil fotoğrafı
Şeref Ağartan3 yıl önce

Dağı var, gölü var, tarlası var. Köylere bile baksanız genellikle 3 katlı olmak üzere çok katlı yapılar görürsünüz. Türkiye'nin ABD ve Avustralya gibi tek katlı binalara yerleşme şansı yok. Kaldı ki o ülkelerde bile şehir merkezleri bir nevi İstanbul, Ankara, İzmir, Adana...

Hasan Şahin Kızılcık profil fotoğrafı
Hasan Şahin Kızılcık3 yıl önce

Aynısını (biraz farkla) ben de düşündüm. Çok gereksiz yüksek binalar... Nüfusu düzgün yayamamanın sonucu.

Bilo profil fotoğrafı
Bilo3 yıl önce

Durum insanların rahat ve güvenli yaşaması değil. Durum avantasını veren müteahhidin 500 metrekare arsaya 300 tane daire sığdırıp satarak köşeyi dönmesi

Hülya Arslan profil fotoğrafı
Hülya Arslan3 yıl önce

2.dunya savaşı sonrası Almanya da yapılan bitişik plan ,iki kat, onu bahçeli 80 -100 metre karelik ve 300-600 metre kare arsa içine iki kat ev modelleri incelenmeli. ABD modellerine gerek yok. Onlar metrekare olarak aşırı büyük. Bizim gelirimiz o binaları ısıtmaya yetmez.

Voleo Atras profil fotoğrafı
Voleo Atras3 yıl önce

Gelişmiş ülkelerde nüfusun cogu 3,5 şehre yığılmış değil. Mesela Almanya'da büyük şehirler 2 milyon civarı. İş yerine kadar giden ulaşım yaygın olduğu gibi gelir seviyesi yüksek olduğundan herkesin arabası ve benzin bütçesi var. Çok katlı şehir merkezleri daha çok finans vb kesim