Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

28,086 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

Ayla İpeksac's profile picture
Ayla İpeksac2 years ago

Vatanım böyle şeyler gördükçe ve elimden hiç bir şey gelmeyince kahroluyorum 😟😥😡

SuperHuman⚛️'s profile picture
SuperHuman⚛️2 years ago

Badem icin de durum ayni.

Musa Firat's profile picture
Musa Firat2 years ago

Sene 1995 memleketim Dersim'de askerler ceviz ağaçlarını kesip kamyonlarla bir yerlere goturuyorlardi. O guzelim ceviz agaclari gozlerimizin onunde katlediliyordu ve kimseden ses cikmadi cunku asker o bölgede allah'tan daha guclu. bu gidişle daha çok çekeceğimiz var..

avcı's profile picture
avcı2 years ago

Gelen cevizler kalitelidir.Aynı 50'lerde üretme biz daha ucuzunu ve iyisini sana veririz dedikleri gibi. Böyle giderse en fazla 5 sene sonra millet ceviz,fındık,antepfıstığı üretmez ağaçları keser.Aynı Karadeniz gibi! Yerine G. Amerika,Kaliforniya ürünü kullanırız.

Dursun Kadir's profile picture
Dursun Kadir2 years ago

@KUral30846671 İthalat ile cebellezi yapmak varken niye çiftçiye teşvik versinler? İthalat yapan şirketlerin sahiplerini bir araştırın bakalım. Ucu kimlere uzanıyor?

Mert Adam's profile picture
Mert Adam2 years ago

Biz ABD nin her anlamda müşterisiyiz... Akp bunun için kuruldu

nilgün akın's profile picture
nilgün akın2 years ago

BIZ bin den 139 kusara aldık komutanım.

Yörükoğlu's profile picture
Yörükoğlu2 years ago

Merak ettiğim, nasıl oluyorda Türkiye deki işçi maliyetlerinin düşüklüğüne rağmen mahsulleri daha pahalı. Maliyetin mutlaka düşürülmesi gerekli. Çalışanların daha efektif çalışması şart

Necmettin Demirbaş's profile picture
Necmettin Demirbaş2 years ago

👍

İlker Yılmaz Türker's profile picture
İlker Yılmaz Türker2 years ago

Dünyadaki fındığın %95’i Türkiye’de üretiliyor ama Moskova’da fındığın marketteki fiyatı Türkiye’den ucuz!