Loading video...
Video Failed to Load
Durum budur!
17,409 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

25 yıl anamızı ağlattılar bir yıl daha dayanırız gerekirse. 2027 dahil erken seçim isteklerini reddetmek lazım. 25'te ve 26'da olabilir. 2027'de niye erken seçim yapalım tekrar Tayyip Erdoğan aday olsun diye mi? Kazanacağından değil anayasal hakkı olmadığı için.

Bence bir an önce gitsin neyin milli değeri , Tayyip efendi benim vergilerimle maaş alan birisi,lakin senin gibi yalakalar 3-5 maaş alanlar istiyordur dümbük herif

😁😁😁

Bu kadar yağdan da pes

muhalefete gerek yok DEM yeter

Türkiye, olası bir devletçik kurulması durumunda o ülkeyi tanır mı? Tanırsa, hükümet yerle bir edilmelidir.

@CanerGuvener Kim bu dümbük ya

Merak etmeyin komutanım Özgür bey dünden hevesli

Traji komik açıklamalar.Göbegini bize mi bagladı?yeter artık baska siyasilerde görelim.
