正在加载视频...
视频加载失败
Duruşumuz NET! Azdan az, çoktan çok gider!
64,680 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)
25 条评论

Azı çoğu bırak nasıl geçmişte incirlik üssü kapatildiysa şimdi de kapatsinlar biz de yerlilik millilik görelim gerisi boş laf

🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

Ey Şanlı Ordu Ey Şanlı Asker 🇹🇷

Her Seçim dönemi yaklaştıkça klasikleşen işler

Ülkenin yüzde %2 üst kısmı ila diger %98 le kıyaslayalım. Cidden öyle mi? Mehmet Cengiz, dilan polat gibi isimler haftada 48-60saat calisanlardan fazla vergi ödüyor mu?

Azdan çok gidiyor, bu sözü bile bozdunuz... Az kazanıyoruz çok gidiyor

Daha gidecek ne kaldıki

Gördük emekliye karşı duruşunu artık yancilarin yalakalarin halk uyandı eski ANAP gibi tarihteki yerinizi alacaksınız yeniden refah partisi gibi bir alternatifimiz var ayrıca misvakcaps bu haberlerinle müslümanlara hizmet ediyorum düşünme nemalanmana bak

15 milyon. % kaç yapar.

NATO üstlerini kapatiyormuyuz yoksa misvakvak

Peki emeklilerden niye çok gidiyor??

Vur Vur Vur Vur Siyonizme Vur. Vur Vur Vur Vur Emperyalizme VUR. Vur Vur Vur Vur Vur Diktatörlere Vur. Vuuuuuur Zalimlere Vur!

Bunlar varken PKK gibi düşman hafif gelir. Bunlar Müslüm liginda türk milleti düşmanlığıni ifşa edeli 10 yıl oldu. PKK IŞİD İşgalcilerde AKP proje eseri. MHP kukla MHP rezil MHP bitik. MHP koltuk işgal eder bankamatik ci. İşlevsiz MHP. akp suçu 1 MHP suçu 25 yıllık.

🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Hangi duruşunuz,mesela Rahip Brunsondaki mi ,cemal Kaşıkçı cinayeti mi,deniz serbest bırakılması mı, Mavi Marmara mı,hangi duruştan bahsediyorsunuz omurgasızlar

Ebabil yancısı trol korkudan ne yapacağını şaşırmış durumda ordan burdan seyrettikleri ile adam gazlıyor

Çok olan sizsiniz gerizekalılar

Açık ve net.

Çok hak yiyen de cehennemin dibine gider ✌️

Eyyyy ameriğaaa, yine rahip brunson olayı, hüloooooooooğğ.

Az mısınız? Çok musunuz?

Putin puştu suriyede bir bölük askerimizi şehit ettiğinde duruş falan göremedik.

Müzik notası mı brunson mı hangisi

Adam sizi skti sihamıdır ihamıdır nedir alaşağı etti yok yok bböyle sktirn gidin orev

Duruş mu? O nasıl bir şey? Pazar günü Binali demek gibi mi?

