Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

34,565 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 3

Фото профиля '🦢
'🦢1 год назад

En güzel yer de gittin işte herşeyin...

Фото профиля Kayra
Kayra1 год назад

bitap ve kayranın olduğu gınanın yaptığı bir eser ''Doğum Lekesi''içinde saianla ft. olan ''sen ve benler'' , ''sahibim yok'' buşunduran bir baş yapıt ama içinde öyle bir şarkı var ki ''onca et'' en duygusuz insanı bile duygu karmaşasına sokabilir ürpertici ama mükemmel bir şarkı

Фото профиля Samuray Jack 🇯🇵
Samuray Jack 🇯🇵1 год назад

Ufukta kaybolurken en kızıl güneşler

Похожие видео