Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Düştün aklıma
Комментарии: 3

'🦢1 год назад
En güzel yer de gittin işte herşeyin...

Kayra1 год назад
bitap ve kayranın olduğu gınanın yaptığı bir eser ''Doğum Lekesi''içinde saianla ft. olan ''sen ve benler'' , ''sahibim yok'' buşunduran bir baş yapıt ama içinde öyle bir şarkı var ki ''onca et'' en duygusuz insanı bile duygu karmaşasına sokabilir ürpertici ama mükemmel bir şarkı

Samuray Jack 🇯🇵1 год назад
Ufukta kaybolurken en kızıl güneşler
Похожие видео
1:00
Sensitive content
Adam haklı yavaşsan neden düştün ki
Yerinde Haber
63,400 просмотров • 5 месяцев назад

