Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ebru Yaşar'ın sahne performansı
Комментарии: 10

Enes 🇪🇸1 год назад
Yav koskoca Galatasaray’ın şampiyonluk kutlamasında shitpost şarkısı çalıyor aq

zvoroski1 год назад
Abla markete giderken mi uğradın bu kombin ne ya

felipemelo1 год назад
Abi bu ne ya

Sparrow1 год назад
Şu rezaleti düzenleyeceğinize adam gibi birine 3-4 M € para verip getirseydiniz aq. Cuestaya 8 M €, Jelerte 11 M € Ahmede 6 M € domalacağınıza adam gibi bir sanatçıya 3 M € verseydiniz dünya çapında reklamımız olurdu. Sanki her sene 5. yıldızı kurtuluyoruz aq gelenlere bak.

|𝐄𝐅𝐄|1 год назад
Kötü değildi ama Şuraya enerjik birileri lazim

cinconlu⭐️⭐️🌟⭐️⭐️1 год назад
ya emircan falan çıksın o bilir taraftarı nasıl coşturacağını

Cengo Freak1 год назад
Canlı söylemiyor ki amk hangi performans ?

❤️🔥1 год назад
Çok sevdiğim bir şarkı burda dinlediğim için artik sevmiyorum 🤦🏼♀️ şampiyonlukla ne alakası varr abi nee

ZAZU 🏴☠️1 год назад
Leşşş gibi

terimci1 год назад
Ebru sahnede şarkıyı burak söylüyor aq
