Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ece Ece hacklendin mi yoksa cidden tickerını sen deploy edip kendi tokenini 200 dolar alıp 1200 dolar için 3K mcap için mi yıktın Kıl payı kurtuldum , insan haber eder yıkmadan önce liq yok mcap düşük tek clip satılır mı o 😄

23,214 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Maat (Ø,G) profil fotoğrafı
Maat (Ø,G)1 yıl önce

@ethosAgent save

Lark Davis profil fotoğrafı
Lark Davis1 yıl önce

A smart man turned $12K into $15M by buying FARTCOIN at $83K market cap. He aped into $ai16z with $3K and is currently sitting on $1.7M realized and $16.6M in unrealized profits. Subscribe now and join 130K+ investors prepping for the next big cycle.

0xumut profil fotoğrafı
0xumut1 yıl önce

@0xece Content Creator - Collab Manager - NFT - Rug

Beep .ink profil fotoğrafı
Beep .ink1 yıl önce

@0xece kendısını tanımam etmem :D itici gelen ne varsa engelı basar gecerım :D canım kendım ıyı kı varım ya

HOLDER profil fotoğrafı
HOLDER1 yıl önce

@0xece 0xece oldumu sana 1000xece lsfsıdkf

Maat (Ø,G) profil fotoğrafı
Maat (Ø,G)1 yıl önce

@0xece 10000x olsun

Zener profil fotoğrafı
Zener1 yıl önce

@0xece Maşallah

burock / Costco profil fotoğrafı
burock / Costco1 yıl önce

@0xece Mama sende deploy et. Ben tepeden alırım, yıktıktan sonrada satarım 😊

0xSanaL 🐺 profil fotoğrafı
0xSanaL 🐺1 yıl önce

@0xece 0xece ile kitlemece 😂

xLaRc profil fotoğrafı
xLaRc1 yıl önce

@0xece Bir insan ece tickerını niye alır ki, hadi yine figgy de bir utility vardı

Maat (Ø,G) profil fotoğrafı
Maat (Ø,G)1 yıl önce

@0xece Kendi aralarında Bond etmeye çalışmışlar Multi hesapla arenada gördüğüm kadarıyla 3-5 etkilenen var , Beni de ilgilendirmiyor , alıcıydım ben 2-3x de yıkar geçerdim aman

Benzer Videolar