Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Eda kaşık aldı #MasterChefTürkiye

40,386 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

zeliha🧚🏻‍♀️'s profile picture
zeliha🧚🏻‍♀️1 year ago

@lololammm Haketti ve basardi queen❤️

Kadir Kaplan's profile picture
Kadir Kaplan1 year ago

Torpil torpil diyip algı yarattılar Beyza ya meğerse asıl torpilli Eda zamanında yere düşen yemeği bile kabul etmişlerdi Eda nın Beyza ya o kadar kaşıklık tabak diyip bir kere bile kaşık vermediler sürekli kaşığa yaklaştın gibi cümleler kullandılar yazık gerçekten

K_benutzer's profile picture
K_benutzer1 year ago

Torpilli Edaaaaa ! Başkasına gelince kan görünce yarışma biter diyen sizler , söz konusu Eda olunca bol keseden puan dağıttınız ! Yaptığı pastanın kaşıklık neyi vardı ? @Danilo_Zanna @SomerSivrioglu @chefyalcinkaya

Selen's profile picture
Selen1 year ago

Açıklama yapıcak mısın?

melo💅's profile picture
melo💅1 year ago

kraliçemmm🔥🔥🔥🔥

RedDeer.Games IR's profile picture
RedDeer.Games IR1 year ago

🔥 Think you can handle the heat? 🔥 "COOKING" will put your skills to the test! 🧑‍🍳 Run the best restaurant in the middle of the city, complete orders, learn new recipes, and improve your cooking skills. 🍳👩‍🍳 #NintendoSwitch Cook it now - here:

𝘼𝙡𝙖𝙧𝙖's profile picture
𝘼𝙡𝙖𝙧𝙖1 year ago

Sonuna kadar hak etti kraliçem

🌺🗝️Pesi Mistik ♠'s profile picture
🌺🗝️Pesi Mistik ♠1 year ago

Hak etti, çok uğraştı. Umarım yarın da artık Kerem almıştır şu kaşığı

𝚉𝚎𝚑𝚛𝚊's profile picture
𝚉𝚎𝚑𝚛𝚊1 year ago

somer atmış şaşırmadık

fairytale's profile picture
fairytale1 year ago

Sonunan kadar hakettin Edam 💗🫶

Zeytin 🪶's profile picture
Zeytin 🪶1 year ago

Tatlıcı diye girdiği yarışmada bütün sezon hiçbir tatlı ile fark yaratamamış, hatta şefler den senin kendini göstermen için biz daha ne verelim eleştirilerine maruz kalmış eda hanım tatlı tabağında kaşık alıyor. Külahıma anlatsınlar.

Related Videos