Loading video...
Video Failed to Load
Eda kaşık aldı #MasterChefTürkiye
40,386 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

@lololammm Haketti ve basardi queen❤️

Torpil torpil diyip algı yarattılar Beyza ya meğerse asıl torpilli Eda zamanında yere düşen yemeği bile kabul etmişlerdi Eda nın Beyza ya o kadar kaşıklık tabak diyip bir kere bile kaşık vermediler sürekli kaşığa yaklaştın gibi cümleler kullandılar yazık gerçekten

Torpilli Edaaaaa ! Başkasına gelince kan görünce yarışma biter diyen sizler , söz konusu Eda olunca bol keseden puan dağıttınız ! Yaptığı pastanın kaşıklık neyi vardı ? @Danilo_Zanna @SomerSivrioglu @chefyalcinkaya

Açıklama yapıcak mısın?

kraliçemmm🔥🔥🔥🔥

🔥 Think you can handle the heat? 🔥 "COOKING" will put your skills to the test! 🧑🍳 Run the best restaurant in the middle of the city, complete orders, learn new recipes, and improve your cooking skills. 🍳👩🍳 #NintendoSwitch Cook it now - here:

Sonuna kadar hak etti kraliçem

Hak etti, çok uğraştı. Umarım yarın da artık Kerem almıştır şu kaşığı

somer atmış şaşırmadık

Sonunan kadar hakettin Edam 💗🫶

Tatlıcı diye girdiği yarışmada bütün sezon hiçbir tatlı ile fark yaratamamış, hatta şefler den senin kendini göstermen için biz daha ne verelim eleştirilerine maruz kalmış eda hanım tatlı tabağında kaşık alıyor. Külahıma anlatsınlar.
