正在加载视频...
视频加载失败
"Efendiler nereye?"
81,156 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

Sn başkanım ülkeyi bu kadar kötü yönetip cezasını halk neden ödüyor, ülkeyi bu hale getirenler neden bedel ödemiyor, çokomelli biri vardı doları 7 ₺ den 8 ₺ den toplayalım sonra 15-20 den satarız diyen biri çook beklersiniz deyip halkın elinde avucunda yastık altını temizledile

Güzel insan

'Milletim beni affetsin 'der geçer gider.

kandırıldık der sıyrılır

Ak partiye.içi dışı aynı olmayan,özü sözü bir olmayan, el altından başkasına çalışanla işimiz olmaz Ali işine bak ali

Çok kalitesizsin. 12 şehit varken yediğin içtiğin haram zıkkım olsun.

Seni ve senin gibileri adam etti ya, erdoğana bundan dolayı kırgınım

Ezik ve zavallısın

#CEKEHAPİSCEZASIKALKSIN esnafa yapılan zulüm ne zaman son bulacak… Hiç bir suçu olmayan suçsuz insanlara adalet ne zaman gelecek @yilmaztunc

Vatan savunmasının sözleşmesi olmaz Bu Vatanın öz evlatlarına sözleşme yakışmaz. #UzmanÇavuş @alitilkici38 #yasilanedilsin #VebalVar
