Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
‘Efendi’lik de bir tavırdır…
4,378,260 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Kendisine efendi diyen yavşak var

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

TIRNAĞIMIZ ETMEZLER. SIKINTI YOK.

yavşaklarda efendilik aranmaz.. hele eşşeklerde hiç aranmaz.. hak edene hak ettiği gibi davranacağız bundan sonra.. kısasa kısas..

@deplasske dünden beri şu videoyu mu hazırlıyosunuz amk tamam yenilginiz konuşulmayacak mağdursunuz anladık

Cevabımız ektedir

Maçın üzerinden 24 saat geçti Beşiktaş yendi geçti çok uzattınız. Uçakta senin takımın var diye Rahmetli Seba şampiyonluk kutlatmadı. Algı ve olgu farklı işler çok uzattınız!

Trabzon’da Beşiktaş şampiyon olur. 🏆 Beşiktaşlı oyuncular Trabzonsporlu oyuncular ile aynı uçağa binerler. Beşiktaşlı futbolcular uçakta kutlama yapmak ister Onursal Başkanımız “SÜLEYMAN SEBA” devreye girer ve şu sözleri söyler "Uçakta Trabzonspor'lular var kutlama yapmayın" Süleyman SEBA

ᵇʲᵏ’lilerde efendilik aramak fene*lilerde beyin aramaya benzer.

Kendine efendi dedirtenlere inat efendilik dersi itinayla verilir. Reziltaş.

Kendisine karşı sinirli olan taraftarı dahada tahrik etmek efendilikmidir peki ?

