Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

‘Efendi’lik de bir tavırdır…

4,378,260 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Colmanın Bandanası
Colmanın Bandanası1 год назад

Kendisine efendi diyen yavşak var

Фото профиля Rock Paper Sizzle
Rock Paper Sizzle1 год назад

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

Фото профиля Deplasske
Deplasske1 год назад

TIRNAĞIMIZ ETMEZLER. SIKINTI YOK.

Фото профиля Mehmet
Mehmet1 год назад

yavşaklarda efendilik aranmaz.. hele eşşeklerde hiç aranmaz.. hak edene hak ettiği gibi davranacağız bundan sonra.. kısasa kısas..

Фото профиля yes context beşiktaş
yes context beşiktaş1 год назад

@deplasske dünden beri şu videoyu mu hazırlıyosunuz amk tamam yenilginiz konuşulmayacak mağdursunuz anladık

Фото профиля ᗷᑌᖇᗩK
ᗷᑌᖇᗩK1 год назад

Cevabımız ektedir

Фото профиля Herkese Nasip Olmaz
Herkese Nasip Olmaz1 год назад

Maçın üzerinden 24 saat geçti Beşiktaş yendi geçti çok uzattınız. Uçakta senin takımın var diye Rahmetli Seba şampiyonluk kutlatmadı. Algı ve olgu farklı işler çok uzattınız!

Фото профиля iyi ki Beşiktaş var
iyi ki Beşiktaş var1 год назад

Trabzon’da Beşiktaş şampiyon olur. 🏆 Beşiktaşlı oyuncular Trabzonsporlu oyuncular ile aynı uçağa binerler. Beşiktaşlı futbolcular uçakta kutlama yapmak ister Onursal Başkanımız “SÜLEYMAN SEBA” devreye girer ve şu sözleri söyler "Uçakta Trabzonspor'lular var kutlama yapmayın" Süleyman SEBA

Фото профиля Trabcellona
Trabcellona1 год назад

ᵇʲᵏ’lilerde efendilik aramak fene*lilerde beyin aramaya benzer.

Фото профиля ZT
ZT1 год назад

Kendine efendi dedirtenlere inat efendilik dersi itinayla verilir. Reziltaş.

Фото профиля Zago Barış
Zago Barış1 год назад

Kendisine karşı sinirli olan taraftarı dahada tahrik etmek efendilikmidir peki ?

Похожие видео