Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Efsane konuşmayı hatırlayalım🙏♥️
96,297 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Reyhan Geze3 yıl önce
Sorması ayıp, kim bu konuşmayı yapan kişi, ağzına yüreğine sağlık ✌️✌️✌️🧿🧿🧿

Sibel Şengül3 yıl önce
Hasan Aydın yanılmıyorsam

Kader Aksu3 yıl önce
@clairdelunexq_s Atatürk yolunda,Bir imam izledik. İhtiyacımız vardı.Teşekkürler

Emy3 yıl önce
Abi doğru söylüyor bu adam. Şimdi ki Diyanet bakanı ha babam yiyor. Doğruyu söylemek de bu adamlara kalıyor. Hay Allahım ben senin yanaklarından öpiyim kardeşim. 👏👍✍️🙏🙋♀️🤗

Hatice Saraç3 yıl önce
Yüreğine sağlık,ayneenn dediği gibi,ilk ucunu çok iyi yapıyorlar yiyip,içip,yatmak......

Muhteşem Nasır3 yıl önce
Ağzına sağlık kardeşim

lanber3 yıl önce
👏👏👏👏👏👏

Mister_Frog🐸3 yıl önce
Zaten İMAM! olsa KULA KUL OLMAZ...

Abdullah Özdikmenli-(ŞİİRDENADAM)-SÜVEYDA'M3 yıl önce
👍🏽👏👏👏

Akrep A.3 yıl önce
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
