Loading video...
Video Failed to Load
Efsaneler ölmez. #CallOfDuty2
355,338 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Yiğidin harman olduğu ilk yer.

Şu oyunu yeni grafiklere uyarlayıp yeniden neden çıkarmazlar ki , dönemi yaşatan en etkileyici oyun…

Oyunu yapanlardan daha çok oyun sürem vardır herhalde o yıllarda :) Haritaları mükemmeldi.

Carentan en sevdiğim haritaydı. Şu an bile ezbere biliyorum haritaları. Multiplayer hala oynanıyor, ben de oynuyorum.

Black opsundan tut modern warfare vanguard bütün serileri oyunları oynadım bitirdim hala o ilk günkü oynadığım günü unutmam muhteşem bir oyundu şimdi olsa tekrar oynarım

Bu grafiklerle efsane olabilmisken remastered gelse neler olur hayal bile edemiyorum

Hala oynarım.

@Warchillect THE GUNS AREN’T HERE

Salmayın zehiri, tekrar yükleyeceğim oyunu😆

Oyunun en kötü yanı Alman askeri olamamak
