Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Eğitimin tasarrufu olmaz.
16,948 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Bahadır Bozok1 год назад
Şu tebrik edenlerin hiçbiri Etimesgutlu olamaz. 6 ayın özeti; akraba atamaları, bedava tesislerin paralı yapılması,köpekleri ısıran köpeklerin yerlerine bırakılması...

boldfalcon1 год назад
Tek kelime ile harikasınız başka ne denir ki... 🧿🧿🧿❤️❤️❤️

Cihat Tunç1 год назад
Sende Belediye Başkanı oldun ya

Recep Yaşar1 год назад
Adamın farkı; adam olması.

OKŞAN ÖZTOK1 год назад
sizlerinde iktidardan farkınız yok 2 aydır sizden randevu bekliyoruz... Lehinize yaptığımız çalışmalardan inanın pişmanlık arefesindeyiz yok yumuşama normalleşme başımız döndü...

Aslan Sütü1 год назад
@tcmeb öğrenin.

Yukarı Bunar1 год назад
Okul müdürü görevden alınmasa bari!..

Sadegül Boz1 год назад
Emeğinize sağlık 👏👏👏

NihanÖzbakır1 год назад
Eğitim kişisel tasarruflara zarar vermesin diye yok ediliyor zaten.
