Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Eh bin! We'll take it! #GoHabsGo

895,928 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Jeff Kendall
Jeff Kendallvor 2 Jahren

Only thing Habs did wrong there was Montembeault should have shot it! 😆. A goalie goal in the 2nd period of a close game would’ve been epic!

Profilbild von colecauliflower🥀🎯
colecauliflower🥀🎯vor 2 Jahren

BAHAHAH so all those leaf fans saying they broke Tampa weren’t lying🤣washed team

Profilbild von GuhleW
GuhleWvor 2 Jahren

Montembeault for play of the year!

Profilbild von lauren
laurenvor 2 Jahren

@Steve_Dangle do the bit🤣🤣

Profilbild von Beau Adams
Beau Adamsvor 2 Jahren

I have never seen something like this. GO HABS GO

Profilbild von Alexi
Alexivor 2 Jahren

Top 10 greatest goal of all time

Profilbild von youppi enjoyer
youppi enjoyervor 2 Jahren

Goal of the year 🔥🔥🔥

Profilbild von The Sheriff.
The Sheriff.vor 2 Jahren

Montembeault is my second favourite Hab of all time

Profilbild von HabbyTimes
HabbyTimesvor 2 Jahren

"Play until the whistle". They teach that in Peewee.

Profilbild von Le Troupeau de petits Elon
Le Troupeau de petits Elonvor 2 Jahren

@Steve_Dangle if you are a goaltender tend the goal !

Ähnliche Videos