Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Eindhoven, hier zijn we! 😍
Комментарии: 7

Wendy3 лет назад
Waar blijft de livestream?

André3 лет назад
Bus al bekant drie kwartier in Eindhoven…half 1 in de nacht…hoe lang moeten we nog wachten voordat de spelers naar buiten komen…🤔

Swen Felicia3 лет назад
Ik hou zoveel van deze club hè!!❤️❤️

Jonas 🇳🇱3 лет назад
Heeeeerlijk 😍

Rens3 лет назад
Bietje tempo mag wel….

henda3 лет назад
Kom dat veld maar op. Supporters staan al.uren te wachten..

thop573 лет назад
@RonaldWeerden

