正在加载视频...
视频加载失败
EKREM KONUŞ… AMA ALMANYA’DA DEĞİL…
7 条评论

Sema Dursun1 年前
Almancılık oynuyo Çok geri kalmış 😎

Mehmet ALTINDAŞ1 年前
İnsanlar layık olduğu şekilde yönetilir

Abdullah Erim1 年前
Bir CHP nostaljisi.🫢🥴

cahar1 年前
Beter olun .beter olun .beter olun.

şuğayip mamuş1 年前
Kanco (KANlı) Kasrının HAÇlı kapısında ekremle beraber dizilenler TÜRKİYE CUMHURİYETİNE işgalci diyor ! Ve Bunlar için ekrem almanyada TÜRKİYEYİ avrupaya şikayet ediyor Evet bu ne belediyecilik ne siyaset; abdingpkkİtsrailin işgaline içerden cephe desteği

uz_tamer71🇹🇷🤲🇵🇸1 年前
Murat Kurum Gibi Bir Adamı Seçmeyip Bu Adamı Seçerlerse Olacağı Budur. Daha Beter Günler İstanbul'u Bekliyor.

yunusaykut1 年前
Az bile! Başkanım ben Eko dan yanayım, celladına aşık olanlar buna kızmasınlar hak ettiler. Bir tarlaya çakır dikeni ekip buğday beklemek ne kadar mantıksızsa CHP den hizmet beklemekte öyledir.
