Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

🤔 El bilingüisme mata el català, ens queda clar?

16,484 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Lunia17 #NoSurrender/no llistes profil fotoğrafı
Lunia17 #NoSurrender/no llistes1 yıl önce

Sergi és pitjor, el bilingüisme no existeix científicament parlant. Sempre tens una L1. És a dir, no és que el bilingüisme matí al català, és que el castellà mata al català. Aquí li diuen bilingüisme per una qüestió de màrqueting.

Rock Paper Sizzle profil fotoğrafı
Rock Paper Sizzle1 yıl önce

🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

Imperator profil fotoğrafı
Imperator1 yıl önce

Malauradament el bilingüisme acostuma a ser la primera etapa d’un procés que pot acabar eliminant la nostra llengua per sempre anomenat substitució lingüística.

Sergi / Harley profil fotoğrafı
Sergi / Harley1 yıl önce

El bilingüisme només serveix pq els autòctons catalanoparlants parlin castellà als monolingües castellanoparlants; així aquests pugen continuar sent-t'ho amb normalitat. El supremacisme ranci espanyol de sempre, carcoma de la nostra llengua. 💛♥️💛♥️💛♥️💛♥️💛

Maria Tresa profil fotoğrafı
Maria Tresa1 yıl önce

El 1960 vaig conèixer un ferrer que no entenia ni parlava castellà, a Martorell.

Ramon profil fotoğrafı
Ramon1 yıl önce

Més que clar, claríssim.

Panja Boy profil fotoğrafı
Panja Boy1 yıl önce

El bilingüisme és una manera woke de dir la diglòssia que el català pateix.

karma_atzavara 🌹🌸𐤀 profil fotoğrafı
karma_atzavara 🌹🌸𐤀1 yıl önce

Claríssim!

Sergi Huete Zambrano profil fotoğrafı
Sergi Huete Zambrano1 yıl önce

Incorrecte. A Catalunya poden conviure perfectament el català i el castellà.

Carlo Design profil fotoğrafı
Carlo Design1 yıl önce

Nop....i me la pela. Fa mig segle que parlo tots dos sense cap problema. El llenguatge és viu i evoluciona constantment, per més que ho vulguis conservar.

Guardia Cibil. Puesto de Sant Esteve de les Roures profil fotoğrafı
Guardia Cibil. Puesto de Sant Esteve de les Roures1 yıl önce

L'error primer és confondre bilingüisme, opció personal i bona, amb cooficialitat, opció social i sempre subjecte a equilibris. A Catalunya tenim tres llengües cooficials desequilibrades: el castellà hegemònicament, el català teòricament i l'aranès declaradament.

Benzer Videolar