Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
El nou himne del Vaticà.
11 Kommentare

Flagellvor 1 Jahr
Si l’anterior ja ho era d’americà…

Rogervor 1 Jahr
Ja era americà el Francesc

eugenivor 1 Jahr
Aquest gag es molt bó . Signat el nou himne .

Gadegàniavor 1 Jahr
Francesc també era americà

Batec catalàvor 1 Jahr
😂🤣😅

Solar Heavyvor 1 Jahr
wanna hear a new song?

🎗 Jordi Tolosa i Jordana 🎗vor 1 Jahr
🤣🤣🤣🤣🤣

Firamvor 1 Jahr
Tens coll... per fer la mateixa broma d'un iman?

Xavier Capdevilavor 1 Jahr
Genial!!!!

Federicu Subirachs i Adellvor 1 Jahr
Hahaha!

UE nueva colonia de EE.UUvor 1 Jahr
:)



