Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

El nou himne del Vaticà.

87,886 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Flagell profil fotoğrafı
Flagell1 yıl önce

Si l’anterior ja ho era d’americà…

Roger profil fotoğrafı
Roger1 yıl önce

Ja era americà el Francesc

eugeni profil fotoğrafı
eugeni1 yıl önce

Aquest gag es molt bó . Signat el nou himne .

Gadegània profil fotoğrafı
Gadegània1 yıl önce

Francesc també era americà

Batec català profil fotoğrafı
Batec català1 yıl önce

😂🤣😅

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

wanna hear a new song?

🎗 Jordi Tolosa i Jordana 🎗 profil fotoğrafı
🎗 Jordi Tolosa i Jordana 🎗1 yıl önce

🤣🤣🤣🤣🤣

Firam profil fotoğrafı
Firam1 yıl önce

Tens coll... per fer la mateixa broma d'un iman?

Xavier Capdevila profil fotoğrafı
Xavier Capdevila1 yıl önce

Genial!!!!

Federicu Subirachs i Adell profil fotoğrafı
Federicu Subirachs i Adell1 yıl önce

Hahaha!

UE nueva colonia de EE.UU profil fotoğrafı
UE nueva colonia de EE.UU1 yıl önce

:)

Benzer Videolar