Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
El nou himne del Vaticà.
11 Yorum

Flagell1 yıl önce
Si l’anterior ja ho era d’americà…

Roger1 yıl önce
Ja era americà el Francesc

eugeni1 yıl önce
Aquest gag es molt bó . Signat el nou himne .

Gadegània1 yıl önce
Francesc també era americà

Batec català1 yıl önce
😂🤣😅

Solar Heavy1 yıl önce
wanna hear a new song?

🎗 Jordi Tolosa i Jordana 🎗1 yıl önce
🤣🤣🤣🤣🤣

Firam1 yıl önce
Tens coll... per fer la mateixa broma d'un iman?

Xavier Capdevila1 yıl önce
Genial!!!!

Federicu Subirachs i Adell1 yıl önce
Hahaha!

UE nueva colonia de EE.UU1 yıl önce
:)



