Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
El retrobament que Catalunya necessitava:
129,868 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Jordivor 2 Jahren
El gran repte tecnològic que té per endavant la CCMA és afegir l'Ustrell a tot el catàleg del 3Cat, des de l'inici d'emissions. Acabaran amb Bola de Drac Z on en Son Gohan s'enfrontarà a l'androide "Ustrell el complert".

Rauxavor 2 Jahren
Que l'ustrell hagi d'espatllar aquest moment

Raccoon hidingvor 2 Jahren
La iaia amb la lupeeeeeee

Força Catalana - Tecnollibertàriavor 2 Jahren
I el David i el Lopes? Sé que no són amics a la vida real però em consta que mantenen la cordialitat, podrien fer Plats Bruts 20 anys després!

Abril 💗vor 2 Jahren
@neusiii23

²Sero³⁸vor 2 Jahren
OSTRES

adriàvor 2 Jahren
he plorat.

Joanvor 2 Jahren
😍

adriàvor 2 Jahren
🥹🥹🥹

Axelvor 2 Jahren
la lupe😭




