Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

El retrobament que Catalunya necessitava:

129,868 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Jordi
Jordivor 2 Jahren

El gran repte tecnològic que té per endavant la CCMA és afegir l'Ustrell a tot el catàleg del 3Cat, des de l'inici d'emissions. Acabaran amb Bola de Drac Z on en Son Gohan s'enfrontarà a l'androide "Ustrell el complert".

Profilbild von Rauxa
Rauxavor 2 Jahren

Que l'ustrell hagi d'espatllar aquest moment

Profilbild von Raccoon hiding
Raccoon hidingvor 2 Jahren

La iaia amb la lupeeeeeee

Profilbild von Força Catalana - Tecnollibertària
Força Catalana - Tecnollibertàriavor 2 Jahren

I el David i el Lopes? Sé que no són amics a la vida real però em consta que mantenen la cordialitat, podrien fer Plats Bruts 20 anys després!

Profilbild von Abril 💗
Abril 💗vor 2 Jahren

@neusiii23

Profilbild von ²Sero³⁸
²Sero³⁸vor 2 Jahren

OSTRES

Profilbild von adrià
adriàvor 2 Jahren

he plorat.

Profilbild von Joan
Joanvor 2 Jahren

😍

Profilbild von adrià
adriàvor 2 Jahren

🥹🥹🥹

Profilbild von Axel
Axelvor 2 Jahren

la lupe😭

Ähnliche Videos