Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

El vídeo comença així: "Avui explicarem com ERC, el PSC i els Comuns han intentat tapar l'informe de la Sindicatura que demostra que la DGAIA ha adjudicat milions d'euros de manera il·legal". Els estem acusant directament, amb noms i cognoms, de tapar irregularitats greus. Absolutament documentades. Cap d'ells contesta....

262,630 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Albano-Dante Fachín profil fotoğrafı
Albano-Dante Fachín1 yıl önce

PD: Aquí l'enlaç a Youtube: Per compartir per WhatsApp.

joan sala II*II profil fotoğrafı
joan sala II*II1 yıl önce

@illadebuda Quan un fet no és vol parlar ni investigar, no és solament que aquest fet sigui dubtós és que ells també i suquen pà. Els 20000 millions que cada any se'n van a Espanya, si els tinguéssim, no serien per el poble, serien per les seves corrupcions.

𝑬𝒍 𝑭𝒖𝒎𝒂𝒅𝒐𝒓 profil fotoğrafı
𝑬𝒍 𝑭𝒖𝒎𝒂𝒅𝒐𝒓1 yıl önce

Deu ser que no tinc ni una gota de sang catalana, i per això, quan sento o llegeixo la paraula "denunciar", m'imagino uns jutjats, i no pas un vídeo a Twitter i demanar que es faci RT. Sí, ja sé que "denunciar" significa les dues coses. Però és que sempre es fa la més inofensiva.

judithcobeña guàrdia profil fotoğrafı
judithcobeña guàrdia1 yıl önce

@30minuts @324cat @elsmatins @vialliure @versiorac1 penseu parlar o seguiu callant i fent propaganda enlloc de periodisme? @antoniobanos_ @HelenaGMelero @Toni_Cruanyes @aramateix @HiginiaRoig @antonibassas

Francesc profil fotoğrafı
Francesc1 yıl önce

Moltes gràcies, Marta i Albano per la feina que feu. Si volem fer país, hem de deixar a banda ideologies i lluitar contra els corruptes. Fem-los fora!!!

JOAN ||⭐|| profil fotoğrafı
JOAN ||⭐||1 yıl önce

Pqè no es denúncia al jutjat???

Jordi Bertran i Viny profil fotoğrafı
Jordi Bertran i Viny1 yıl önce

Puta màfia Esquerrana i Tripartita per extensió,complicitats i connivència. Malversant els nostres diners(El Diner Públic dels ciutadans de Catalunya), engreixant les seves pròpies estructures a costa nostra i passant-se les normatives de procediment pel folre dels seus genitals.

NOE profil fotoğrafı
NOE1 yıl önce

Com pot ser que els d esquerra diguin que no tenien coneixement d aquesta gran arribada de menors sols i ho posin com a excusa? Sense subjecte hi ha predicat per despesa?🤌 Aleshores els diners per què eren,per gestionar què? Unes AUDITORIES INDEPENDENTS SIUSPLAU?🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌

Brandon Joe Williams profil fotoğrafı
Brandon Joe Williams1 yıl önce

Tired of paying taxes? Tired of the police pulling you over on the side of the road? Tired of being pushed around and not knowing what you can do about it? My absolutely FREE course covers all the above and much more! By the end you will be filing your own lawsuits.

eduard diez-lledó profil fotoğrafı
eduard diez-lledó1 yıl önce

És una vergonya i descoratjador que amb la quantitat de necessitats que hi ha per cobrir en tot el sector públic, es constati la seva malversació sistemàtica i premeditada Més quan després surten a treure pit dels pressupostos més socials de la història (=més diners per a ells)

Jordi Bertran i Viny profil fotoğrafı
Jordi Bertran i Viny1 yıl önce

Destapada aquesta enooorme irregularitat en la gestió DGAIA,dels recursos públics i els protocols d'assignació dels mateixos(per valor de 788M€ entre 2016-2024),ÉS FA OBLIGATORI, DEMANDAR JUDICIALMENT A LA GENCAT i Consellers implicats(Amb Laura Borràs es va fer per molt menys).

Benzer Videolar