Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
El vídeo comença així: "Avui explicarem com ERC, el PSC i els Comuns han intentat tapar l'informe de la Sindicatura que demostra que la DGAIA ha adjudicat milions d'euros de manera il·legal". Els estem acusant directament, amb noms i cognoms, de tapar irregularitats greus. Absolutament documentades. Cap d'ells contesta.... show more
262,630 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

PD: Aquí l'enlaç a Youtube: Per compartir per WhatsApp.

@illadebuda Quan un fet no és vol parlar ni investigar, no és solament que aquest fet sigui dubtós és que ells també i suquen pà. Els 20000 millions que cada any se'n van a Espanya, si els tinguéssim, no serien per el poble, serien per les seves corrupcions.

Deu ser que no tinc ni una gota de sang catalana, i per això, quan sento o llegeixo la paraula "denunciar", m'imagino uns jutjats, i no pas un vídeo a Twitter i demanar que es faci RT. Sí, ja sé que "denunciar" significa les dues coses. Però és que sempre es fa la més inofensiva.

@30minuts @324cat @elsmatins @vialliure @versiorac1 penseu parlar o seguiu callant i fent propaganda enlloc de periodisme? @antoniobanos_ @HelenaGMelero @Toni_Cruanyes @aramateix @HiginiaRoig @antonibassas

Moltes gràcies, Marta i Albano per la feina que feu. Si volem fer país, hem de deixar a banda ideologies i lluitar contra els corruptes. Fem-los fora!!!

Pqè no es denúncia al jutjat???

Puta màfia Esquerrana i Tripartita per extensió,complicitats i connivència. Malversant els nostres diners(El Diner Públic dels ciutadans de Catalunya), engreixant les seves pròpies estructures a costa nostra i passant-se les normatives de procediment pel folre dels seus genitals.

Com pot ser que els d esquerra diguin que no tenien coneixement d aquesta gran arribada de menors sols i ho posin com a excusa? Sense subjecte hi ha predicat per despesa?🤌 Aleshores els diners per què eren,per gestionar què? Unes AUDITORIES INDEPENDENTS SIUSPLAU?🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌

Tired of paying taxes? Tired of the police pulling you over on the side of the road? Tired of being pushed around and not knowing what you can do about it? My absolutely FREE course covers all the above and much more! By the end you will be filing your own lawsuits.

És una vergonya i descoratjador que amb la quantitat de necessitats que hi ha per cobrir en tot el sector públic, es constati la seva malversació sistemàtica i premeditada Més quan després surten a treure pit dels pressupostos més socials de la història (=més diners per a ells)

Destapada aquesta enooorme irregularitat en la gestió DGAIA,dels recursos públics i els protocols d'assignació dels mateixos(per valor de 788M€ entre 2016-2024),ÉS FA OBLIGATORI, DEMANDAR JUDICIALMENT A LA GENCAT i Consellers implicats(Amb Laura Borràs es va fer per molt menys).
