正在加载视频...
视频加载失败
Elazığ’da bahar…
10 条评论

nursen kankotan2 年前
Tunceli/Hozat/Akpınar Köyü… Anlık

ASUMAN AYDIN2 年前
o pembe ağaçlar kayısı mı? her yanı ayrı güzel memleketimizin, keşke insanlarımız da buna layık olabilseler

Prof Dr Güner Sönmez2 年前
Badem

Cigdems2 年前
Durup dururken Elazığ'a gideceğiz sizin yüzünüzden😍

Donald Cohen 🇹🇷🇺🇲2 年前
Cennet

Mehtap2 年前
Fazla güzel değil mi? 💐

semra aslan2 年前
Bademler açtığında,başka iğdeler açtığında başka güzel😍🌼

Miyase Uracin2 年前
Harika görünüyor, Teşkurler paylaşım için..

Kadir2 年前
#palu

elif yildim valla2 年前
Oyy ne güzel memleketimin her yeri. 🩵🧿
