Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

''Elektrikli araba almam.'' İsmail Usta

44,253 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля Oğuzhan YILDIRIM
Oğuzhan YILDIRIM1 год назад

Ustanın para kaynağı kesilecek, motor arızası yok çünkü, batarya yi da kendi değiştiremiyor ne yapsın garibim almam diyecek tabi ki. Yakıt tasarrufu ile o batarya bedavaya geliyor evde şarj edersen

Фото профиля 🇹Ef̴ͣ̾͌͋ka̒̓̉rlıy̬̰͙ı͝m̞̗͉͕ Bu̻̹̱ͤ͐̄ͧ Ar̡̕alar̮̽☪
🇹Ef̴ͣ̾͌͋ka̒̓̉rlıy̬̰͙ı͝m̞̗͉͕ Bu̻̹̱ͤ͐̄ͧ Ar̡̕alar̮̽☪1 год назад

Elektrikli araba yürüyen tabuttur Ramazan Kurtoğlu @KurtogluKagan

Фото профиля Semsi Maden
Semsi Maden1 год назад

Sanayide 250k arabaya sadece bagaj masrafı için 100k maliyet çıkmaya devam ederse yakın gelecekte kimse içten yanmalı motorlu araba almaz. 1, 5 yıldan beri elektrikli kullanıyorum, sanayi masrafı SIFIR. Kalite 10 numara

Фото профиля Coşkun K.
Coşkun K.1 год назад

Pilli ancak oyuncak araba olur :))

Фото профиля Yolcu
Yolcu1 год назад

Elektrikli araçlarda daha büyük sorunlar var, 👉Oluşturduğu elektromanyetik alanın insana etkisi, (bu zamana kadar düzgün bir araştırma yapılmadı) 👉Batarya elementlerinin topraktan çıkarılması ile doğaya olan zararlar 👉Çöp olan bataryaların nasıl doğaya zarar vermeden saklanacağı

Фото профиля TÜRK
TÜRK1 год назад

Tesla kullanıyorum. Şimdiye kadar araba kullanmamışım. Sürüş keyfi harika. Üçte bir masrafla istediğim yere gidiyorum. Özgürlük🗽

Фото профиля Nasuh Can İlhan
Nasuh Can İlhan1 год назад

Ustam pil paradıma motor yapılır hale geldi artık aynı tas aynı hamam :) Enjektör set degiştirmek 100 bin olmuş bide motor yapılsa vah haline

Фото профиля Muhsin Cetinkaya
Muhsin Cetinkaya1 год назад

Hayatımda duyduğum en cahilce savlardan biri. Ama twitter işte. Herkesin saçmalamasına izin veriliyor.

Фото профиля Emre Aksoy
Emre Aksoy1 год назад

Siz almayın kardeşim. Ben %60 ÖTV ile mis gibi hepsini alırım.

Похожие видео