Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
''Elektrikli araba almam.'' İsmail Usta
44,253 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Ustanın para kaynağı kesilecek, motor arızası yok çünkü, batarya yi da kendi değiştiremiyor ne yapsın garibim almam diyecek tabi ki. Yakıt tasarrufu ile o batarya bedavaya geliyor evde şarj edersen
Elektrikli araba yürüyen tabuttur Ramazan Kurtoğlu @KurtogluKagan

Sanayide 250k arabaya sadece bagaj masrafı için 100k maliyet çıkmaya devam ederse yakın gelecekte kimse içten yanmalı motorlu araba almaz. 1, 5 yıldan beri elektrikli kullanıyorum, sanayi masrafı SIFIR. Kalite 10 numara

Pilli ancak oyuncak araba olur :))

Elektrikli araçlarda daha büyük sorunlar var, 👉Oluşturduğu elektromanyetik alanın insana etkisi, (bu zamana kadar düzgün bir araştırma yapılmadı) 👉Batarya elementlerinin topraktan çıkarılması ile doğaya olan zararlar 👉Çöp olan bataryaların nasıl doğaya zarar vermeden saklanacağı

Tesla kullanıyorum. Şimdiye kadar araba kullanmamışım. Sürüş keyfi harika. Üçte bir masrafla istediğim yere gidiyorum. Özgürlük🗽

Ustam pil paradıma motor yapılır hale geldi artık aynı tas aynı hamam :) Enjektör set degiştirmek 100 bin olmuş bide motor yapılsa vah haline

Hayatımda duyduğum en cahilce savlardan biri. Ama twitter işte. Herkesin saçmalamasına izin veriliyor.

Siz almayın kardeşim. Ben %60 ÖTV ile mis gibi hepsini alırım.
