Loading video...
Video Failed to Load
Eleme sistemi
10 Comments

Ee zaten hep böyle olmalıydı neden şimdi bu sistem geldi olan elenenlere oldu özelikle de Barış için çok erken bir vedaydı😔

2 atışıda performansı iyi olan seçemiyorsa performans yapmanın ne anlamı kalıyor.

2 aday da birer hedef seçmesi yanlış diyorum 2 hedef olayına geçilmesi iyi ama önde olan kişi 2 atışı da kendi belirlemeli

İyi olmuş tek atış iyi olan çıkıyordu ilk tur her atışı yapmalı iyi olan

Yani diyor ki yağmur her düelloda küp düşüremezsin

Düelloda eksi puanda olan atış seçecekse neden istatistik için puan topluyorlar bu ne kadar saçma bir durum @acunilicali #Survivor2025

EXATLON sistemibi getirmisler

Exlatlon final sistemi böyleydi iki rakipte atış seçiyordu.bunu madem baştan yapsaydı bazı elenenlere yazı oldu.

Adaletli olması için baştan yapsaydın ya acun elenenlerin suçu neydi

İki hedefe geçilmesi iyi oldu ama neden her iki tarafta atış seçiyor o zaman performans yapmanın anlamı kalmadı.bu sistemde almeda bile elenebilir.kız boşuna o kadar puanı topladı.

