Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

58,194 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Asrın Koç💋's profile picture
Asrın Koç💋1 year ago

Ee zaten hep böyle olmalıydı neden şimdi bu sistem geldi olan elenenlere oldu özelikle de Barış için çok erken bir vedaydı😔

Elif💛💙's profile picture
Elif💛💙1 year ago

2 atışıda performansı iyi olan seçemiyorsa performans yapmanın ne anlamı kalıyor.

_dogan's profile picture
_dogan1 year ago

2 aday da birer hedef seçmesi yanlış diyorum 2 hedef olayına geçilmesi iyi ama önde olan kişi 2 atışı da kendi belirlemeli

Yeterliçenagi👑's profile picture
Yeterliçenagi👑1 year ago

İyi olmuş tek atış iyi olan çıkıyordu ilk tur her atışı yapmalı iyi olan

ozge000's profile picture
ozge0001 year ago

Yani diyor ki yağmur her düelloda küp düşüremezsin

sirius's profile picture
sirius1 year ago

Düelloda eksi puanda olan atış seçecekse neden istatistik için puan topluyorlar bu ne kadar saçma bir durum @acunilicali #Survivor2025

Ali Alvarez 🥂🥂's profile picture
Ali Alvarez 🥂🥂1 year ago

EXATLON sistemibi getirmisler

Cesuray🐣's profile picture
Cesuray🐣1 year ago

Exlatlon final sistemi böyleydi iki rakipte atış seçiyordu.bunu madem baştan yapsaydı bazı elenenlere yazı oldu.

❎ Delisi 🇹🇷💊's profile picture
❎ Delisi 🇹🇷💊1 year ago

Adaletli olması için baştan yapsaydın ya acun elenenlerin suçu neydi

Cesuray🐣's profile picture
Cesuray🐣1 year ago

İki hedefe geçilmesi iyi oldu ama neden her iki tarafta atış seçiyor o zaman performans yapmanın anlamı kalmadı.bu sistemde almeda bile elenebilir.kız boşuna o kadar puanı topladı.

Related Videos