Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Els ninots s’han de cremar.

64,456 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Joan Ribó
Joan Ribóvor 1 Jahr

*(Parle dels ninots de falla, el ninot del Palau sols ha de dimitir)

Profilbild von Sento 🦇💯🦇
Sento 🦇💯🦇vor 1 Jahr

Ya tenim al guerraciviliste... sempre feu igual. Mazón serà un ninot pero tú eres una mala persona. Per cert, ¿els 4 millons de l'EMT "pa cuando"? Deixa la política i dedicat a la docencia en Catalunya, la teua terra, esta no ho es, allí estaràs millor tú i mosatros.

Profilbild von Carlito Brigante
Carlito Brigantevor 1 Jahr

I tant.

Profilbild von Fernando Martinez dura
Fernando Martinez duravor 1 Jahr

Tu ja fa temps que estás mes cremat k la pipa de un indio , carabassa

Profilbild von gl·lòr
gl·lòrvor 1 Jahr

Quines ganes li tenia el bomber

Profilbild von Federico Gonzalez jimenez
Federico Gonzalez jimenezvor 1 Jahr

Y sobre tot un ninot com tu que desapareciero 4 millones de euros de la EMT y aún no han aparecido

Profilbild von Edu
Eduvor 1 Jahr

Vosté es va cremar prou vegades amb Grezzi. I els diners de la EMT els cremà també

Profilbild von Babuino de Bélgica
Babuino de Bélgicavor 1 Jahr

Ya te teníamos que haber quemado a ti hace años

Profilbild von Sanper
Sanpervor 1 Jahr

Tu si eres un ninot.

Profilbild von Trilero
Trilerovor 1 Jahr

Xe xe que valent eres!!

Ähnliche Videos