正在加载视频...
视频加载失败
Els veïns de Sarrià expulsats d’un edifici convertit en bloc turístic: “El turisme m’ha fet fora”
8 条评论

@TafallaMarta Hauríem de posar cara a tots aquests catalans que, moguts per la codícia, no tenen ni un mínim de remordiments en destruir la vida dels veïns i de vendre la ciutat. Perquè no tot són estrangers rics, ni fons voltors.

30 anys pagant mensualment i tant se'ls fot. Se li hauria de posar límit a la cobdicia d'aquests propietaris.

@btvnoticies

És una puta vergonya que es permeti aquesta barbaritat, només pq uns FDP vinguin de vacances. El pitjor és que aquest FDGP de polítics que tenim no facin res de res i permetin que passi si això els passes a ells, algun familiar, amics, correrían a canviar les lleis.

A sarria tota la vida votant a en Trias. "Tuggisma o passar gana!"

Vaya vaya........

La próxima yo

También vivir de alquiler toda una vida te ha Fet fora señor







