Emekli olunca ben😁😀🤣🥂🍾
147,539 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

✨ Ness✨1 年前
Beyler bakın beyaz gömleğin içine atlet giymemiş :)

Ç❗️rK❗️N1 年前
atlet insanlık suçu🤣

ufuk1 年前
Cennete gidersek buna benzer hissederiz 🤣emeklilerimiz parklarda simit yiyor🤣

Ç❗️rK❗️N1 年前
😁🤣

Karaca Yavuz1 年前
günümüz koşullarında bizi emeklilerin maaşı adamaın botox parasına bile yetmez

Ç❗️rK❗️N1 年前
😁😁

51 Asura🌼1 年前
Ben niye boyle degilim.Emekliyim de 🤣

Ç❗️rK❗️N1 年前
türkiyede yaşıyon diye😁

A man from Utopia1 年前
Türkiyede emekli olursan nerde ucuz çay varsa alıp parkta banka oturup dünya bizi kıskanıyor diye ağzın kulaklarında vaaz verirsin ancak

Tutu1 年前
👍🏻😂
