Loading video...
Video Failed to Load
Emekliye para yok, çünkü…
164,693 views • 2 years ago •via X (Twitter)
6 Comments

Levent,Milyon milyar deyince anlaşılmıyor.Örneklerle anlatırmısın lütfen? Sığınmacılara maaş için para var Suriyeliye ev yapmak için para var Müteahhitlere para var Somalinin IMF borcunu kapatmaya para var Afrikaya bilmediğimiz yerlere yardıma para var Türk Milletine para yok.

Eskiden emekli ve asgari ücret 2-3 kat iyiydi. O zaman kleptokrasi örgütlü-hakim değildi. Yolsuzluk,talan münferit, yapanın üzerine gidilirdi,şimdi üzerine gitmek suç. Servetzade 1 milyon yandaş+eşraf+besili trolle..., ülke kaynakları akıtılıyor,1 yıl durdursa trilyon elde edilir

Muhalefetin olmadığı bir ülke de bunun beterini yaşayacağız, hiç şüphesiz...🤔😲😥

Ahlak ve vicdan sahibi insanların ne yaptığını anlatmış Levent bey, güzel! Fakat yöneten zihniyet bu değerlerden çok ama çok uzak. Ülke bunların elinde rehin.

Osmanlı borç içinde yüzerken, İngilizce'den borç alıp saraylar yaptırdı ve Osmanlinin sonu oldu...ama Osmanlı ailesine hicbirsey olmadı..Halk yoksulluk sınırının altında yaşamaya çalışıyor. Her millet kendi kaderini kendi belirler...Hiç kimse ağlamasın..

Buna rağmen bu halk yinede Erdoğana oy veriyorsa kimse boşuna ağlamasın. Halk hakettiği şekilde yönetiliyor
