Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Emekliye para yok, çünkü…

164,693 views • 2 years ago •via X (Twitter)

6 Comments

Kenan Aydın's profile picture
Kenan Aydın2 years ago

Levent,Milyon milyar deyince anlaşılmıyor.Örneklerle anlatırmısın lütfen? Sığınmacılara maaş için para var Suriyeliye ev yapmak için para var Müteahhitlere para var Somalinin IMF borcunu kapatmaya para var Afrikaya bilmediğimiz yerlere yardıma para var Türk Milletine para yok.

sinan tekmil's profile picture
sinan tekmil2 years ago

Eskiden emekli ve asgari ücret 2-3 kat iyiydi. O zaman kleptokrasi örgütlü-hakim değildi. Yolsuzluk,talan münferit, yapanın üzerine gidilirdi,şimdi üzerine gitmek suç. Servetzade 1 milyon yandaş+eşraf+besili trolle..., ülke kaynakları akıtılıyor,1 yıl durdursa trilyon elde edilir

Ahmet Salman's profile picture
Ahmet Salman2 years ago

Muhalefetin olmadığı bir ülke de bunun beterini yaşayacağız, hiç şüphesiz...🤔😲😥

𝓗𝓪𝓻𝓾𝓷 𝓖𝓾̈𝓿𝓮𝓷 ★'s profile picture
𝓗𝓪𝓻𝓾𝓷 𝓖𝓾̈𝓿𝓮𝓷 ★2 years ago

Ahlak ve vicdan sahibi insanların ne yaptığını anlatmış Levent bey, güzel! Fakat yöneten zihniyet bu değerlerden çok ama çok uzak. Ülke bunların elinde rehin.

Vatan yahut Silistre🇹🇷𐱅𐰇𐰼𐰰 🇹🇷's profile picture
Vatan yahut Silistre🇹🇷𐱅𐰇𐰼𐰰 🇹🇷2 years ago

Osmanlı borç içinde yüzerken, İngilizce'den borç alıp saraylar yaptırdı ve Osmanlinin sonu oldu...ama Osmanlı ailesine hicbirsey olmadı..Halk yoksulluk sınırının altında yaşamaya çalışıyor. Her millet kendi kaderini kendi belirler...Hiç kimse ağlamasın..

Hakan Yılmaz's profile picture
Hakan Yılmaz2 years ago

Buna rağmen bu halk yinede Erdoğana oy veriyorsa kimse boşuna ağlamasın. Halk hakettiği şekilde yönetiliyor

Related Videos