正在加载视频...
视频加载失败
"Emre Mor kendinden vazgeçmiş..."
11 条评论

tam tersine bence şu an eskisi gibi olmak için çok uğraşıyo ama kabiliyeti ve fiziği ele vermiyor.. bazen olmayınca olmuyor yıldız topçu olmak bu kadar kolay değil

📷 A tough day in the jungle—how does this sloth overcome it? The twist you didn’t see coming

Ulan 2018 Avrupa şampiyonası nda izlemiştim aha dedim Messi o hareketler hız hızlanma sadece bitiricilik ve son pas sıkıntılı onuda geliştirir se çok rahat büyük takımların radarına girerdi ama ihanet etti yeteneğine

2-3 seneye PTT lig..

en çok üzüldüğüm topçudur. Pırlanta gibi olacakken ne hallere düştü

Müthiş bir yetenek ile kötü bir karakterin buluşmasıdır EmreMor. En çok izlemek istediğim oyuncu ama Büyük takımda oynayamaz.

Dortmund hiç ısrar etmedi hemen elinden çıkarıverdi ya çocuğu. O zaman anlamalıydık bu çocuktan topçu olmayacağını

Videoyla sesin alaka bağırttı

Tüm hayallerine dahil ettiğin kişiyi kaybedince emre mor olmuşum

Topu ayağından çıkaracağı zamanı bilseydi ingiltere’de oynuyorsu

Terim bile adam edemedi bunu. Yazık..
