Loading video...
Video Failed to Load
En allsvensk påminnelse mitt i OS-bubblan.
73,284 views • 4 months ago •via X (Twitter)
0 Comments
No comments available
Comments from the original post will appear here
Related Videos
0:14
Sensitive content
Jag kom ut från sjukan efter en vecka och blev berikad av en MENA-chaffis som slog till mig, rotade efter mitt pass i min jackficka och tog mitt betalkort. Han prydde sin service att räcka ut tungan mot mig. Detta pga de inte hade koll på betalrutinerna för sjuktransport. 🤮🤢
JOHAN GILLMAN
106,841 views • 2 months ago

