Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

En çok ben yaşadım :)

28,180 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

8 Yorum

Arîn🐥 profil fotoğrafı
Arîn🐥1 yıl önce

Acıları bile yarıştırıyorlar ya 😬 a böyle ağızlarına ıslak odunla vurasım geliyor

YgMr🎈 profil fotoğrafı
YgMr🎈1 yıl önce

Çooookkk tanıdık durumlar hocam heleki bi acından bi rahatsızlığından bi üzüntünden bahset resmen onda bile yarışıyorlar 🤦🏻‍♀️ Ömür tüketiciler . Daha bugün yaşadım tam bişi anlatıcam kendi durumundan öyle bi bahsetti ki en son tamam en acılı en hasta en en en sensin dedim🙄

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

My single Stargazing just landed!

X profil fotoğrafı
X1 yıl önce

🤣🤣

Gamze profil fotoğrafı
Gamze1 yıl önce

Beyhan hocam "çok" lar daima sıkıcıdır.

нüʟчα profil fotoğrafı
нüʟчα1 yıl önce

Kayınvalidem o ;)

ömer profil fotoğrafı
ömer1 yıl önce

oe belirtilerinden

Dilek Cingöz profil fotoğrafı
Dilek Cingöz1 yıl önce

Ben onlara dert yarıştırıcılar diyorum. Her hangi bir sıkıntıda ben neler yaşadım sen yine iyisin ben şunu çektim sen daha ne gördünler bitmiyor 🙃

Benzer Videolar