Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
En çok ben yaşadım :)
28,180 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Arîn🐥1 yıl önce
Acıları bile yarıştırıyorlar ya 😬 a böyle ağızlarına ıslak odunla vurasım geliyor

YgMr🎈1 yıl önce
Çooookkk tanıdık durumlar hocam heleki bi acından bi rahatsızlığından bi üzüntünden bahset resmen onda bile yarışıyorlar 🤦🏻♀️ Ömür tüketiciler . Daha bugün yaşadım tam bişi anlatıcam kendi durumundan öyle bi bahsetti ki en son tamam en acılı en hasta en en en sensin dedim🙄

Solar Heavy1 yıl önce
My single Stargazing just landed!

X1 yıl önce
🤣🤣

Gamze1 yıl önce
Beyhan hocam "çok" lar daima sıkıcıdır.

нüʟчα1 yıl önce
Kayınvalidem o ;)

ömer1 yıl önce
oe belirtilerinden

Dilek Cingöz1 yıl önce
Ben onlara dert yarıştırıcılar diyorum. Her hangi bir sıkıntıda ben neler yaşadım sen yine iyisin ben şunu çektim sen daha ne gördünler bitmiyor 🙃
Benzer Videolar
"ben senin ölümünü yaşadım kızım." #orel • #taşacakbudeniz
merkurkedisi
18,738 görüntüleme • 7 ay önce
